Doradca Strategiczny, Ekspert Zarządzania Marką.
Prezes Zarządzający, współzałożyciel BE THERE (spółki prowadzącej relacje inwestora z przedsiębiorcami poszukujący kapitału, lub chcącymi sprzedać swój biznes). Ponadto prezes Fundacji Artis Causae, skupionej na poza edukacyjnym rozwoju dzieci i młodzieży z kultury i sztuki, oraz szeroko pojętych dziedzin nauk ścisłych.
Prowadzi swój autorski program rozwoju dla przedsiębiorców w zakresie tworzenia marek, strategii biznesowych i ich wdrożenia, oraz prezentacji w celu pozyskania inwestycji. Ekspert, mentor, trener dla klientów z poziomu C-Level, jak i właścicieli firm w INSPIRE.
Posiada 20 lat doświadczenia w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, ich marek i produktów. Specjalizuje się w ocenie strategicznej spółek poszukujących dokapitalizowania. W szczególności z sektorów nowych technologii, mediów, e-commerce, szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, dóbr luksusowych, branży retail, sektora mody.
W latach 2015-2018 vice-CEO oraz wspólnik RISK Made in Warsaw. Wcześniej członek senior teamu zarządzającego – dyrektor marketingu i produktu coffeeheaven i współtwórca sukcesu tej marki na rynku polskim. Zarządzała ponadto marketingiem i PR: NorthFish, Costa Coffee, Timex Polska, Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych „ProMarka”.
Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania, The Polish Open Universtiy, Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim, programu Zarządzania Biznesem w ICAN Institute (Canadian International Management Institute) i Harvard Business Review.
Interesuje się kreatywnymi formami rozwoju „nauką przez doświadczanie”, a także sztuką i kulturą różnych epok oraz inspiracjami, jakie stoją za procesem twórczym. Jej nowo odkryta pasja to jazda stylem westernowym na koniach.