Nie każdy pasuje do schematu. Tymczasem postępująca globalizacja sprzyja ujednoliceniu produktów i usług. Obowiązuje jeden rozmiar. Dla nas to nie do przyjęcia W INSPIRE szanujemy różnorodność. W każdej propozycji edukacyjnej kładziemy nacisk na indywidualne potrzeby i cele klienta.
Dla coraz większej grupy firm szkoleniowych personalizacja to zbędny luksus. Ich klienci muszą zadowolić się ofertą skierowaną do masowego odbiorcy. Typ organizacji czy rynek nie mają znaczenia. My obraliśmy inną drogę. Każdy przypadek rozpatrujemy osobno. Nasze moduły szkoleniowe, narzędzia i know-how to składowe, z których – w odpowiedniej konfiguracji – powstaje optymalne rozwiązanie dla klienta. I pasuje jak ulał.
Umiemy być elastyczni. Konwencjonalne warsztaty i szkolenia nie zawsze zdają egzamin. Klientom zdarza się błędnie zdiagnozować swój problem jako brak twardych kompetencji, podczas gdy źródłem kłopotów są postawy w zespole. W INSPIRE mamy na to sposób:
- Po pierwsze, docieramy do sedna problemu- może nim być brak motywacji.
- Nietypowe sytuacje wymagają nieszablonowego podejścia. Czasem oznacza to konieczność stworzenia zupełnie nowego narzędzia, na przykład projektów rotacyjnych z udziałem starannie dobranych buddies.
- Na koniec – rzut oka na liczby. Poprawa wskaźników biznesowych u klienta to namacalny dowód na skuteczność naszej strategii.
Właśnie to nas wyróżnia: nie dajemy za wygraną, póki nie znajdziemy brakującego elementu układanki, a finalnie– rozwiązania skrojonego do potrzeb klienta.