“Inwestycją o najwyższej stopie zwrotu byłoby włożenie całego kapitału we własny umysł.”
Benjamin Franklin
W INSPIRE naszym celem jest wypełnienie luki między teorią biznesu a praktyką. Dbamy o to, aby nasze szkolenia odzwierciedlały środowisko pracy uczestników, czerpiąc z rzeczywistych przypadków biznesowych.
Uważamy, że wyniki biznesowe poprzez rozwojowe szkolenia można osiągnąć tylko wtedy, gdy spełnione są pewne niepodlegające negocjacjom warunki.
- Po pierwsze, uczestnicy muszą czuć się odpowiedzialni za własny rozwój.
- Po drugie, ogromnie istotna jest ewaluacja szkolenia, dlatego należy zmierzyć jego skuteczność.
- Wreszcie szkolenie jest tylko jednym z kilku elementów kompleksowego procesu rozwojowego.
Aby to wszystko działało, potrzebna jest odpowiednia struktura. Nasze programy są zaprojektowane w oparciu o te same ramy, składające się z pięciu kluczowych faz:
- Analiza potrzeb przeprowadzona za pomocą grup fokusowych, obserwacji w miejscu pracy, tajemniczego klienta lub informacji zwrotnej 360 stopni;
- Praca wstępna przygotowująca grunt pod szkolenie;
- Szkolenie oparte na czterostopniowym cyklu uczenia się Kolba;
- Follow-up obejmuje wykorzystanie takich narzędzi, jak plan rozwoju osobistego (PA) i coaching w pracy;
- Mierzenie efektywności poprzez stosowanie wskaźników biznesowych i testów kompetencji.
Teraz dodajmy więcej szczegółów do tej czystej struktury. Jakie obszary rozwoju zawodowego obejmujemy naszymi szkoleniami?