Submit your participation

2020-08-20

11:00-12:30

Wydarzenie online

Webinarium Integrity Selling z Joanną Firlej
„Efektywna sprzedaż w branży finansowej. Jak wykorzystać potencjał spójności w sprzedaży w bankowości i usługach finansowych”
Branża Finansowa
Submit your participation
Event calendar

Branża Finansowa

Webinarium Integrity Selling z Joanną Firlej

„Efektywna sprzedaż w branży finansowej. Jak wykorzystać potencjał spójności w sprzedaży w bankowości i usługach finansowych”


Produkty i usługi finansowe są niezbędne każdemu człowiekowi czy biznesowi. Jednak rynek ten jest dla konsumentów czy biznesów skomplikowany i trudny. Wielostronicowe umowy, skomplikowane wyliczenia i szybko zmieniające się, coraz bardziej złożone produkty powodują, że klienci instytucji finansowych oczekują od ich przedstawicieli uczciwej i odpowiedzialnej sprzedaży. Niezależnie czy sprzedajesz produkty i usługi finansowe skierowane do klienta indywidualnego czy biznesowego, już teraz dowiedz się, jak wykorzystać dźwignię spójności w sprzedaży w branży finansowej do osiągania ponadprzeciętnych wyników.
Weź udział w webinarium „Efektywna sprzedaż w branży finansowej. Jak wykorzystać potencjał spójności w sprzedaży w bankowości i usługach finansowych”, a już 20 sierpnia 2020 r. poznasz:
  • wpływ sposobu myślenia zorientowanego na klienta na pozytywne wyników sprzedaży
  • sposoby budowania zaufania i relacji, aby klienci mogli swobodnie dzielić się wrażliwymi informacjami finansowymi
  • metody zadawania pytań w celu rozpoczęcia dialogu na temat celów finansowych i tolerancji ryzyka
  • model spójności sprzedaży, opisujący 5 wymiarów, które muszą być ze sobą zgodne, aby odnosić sukcesy w sprzedaży w branży finansowej,
  • 4 Style Zachowań opisujące sposoby, w jaki komunikują się Twoi potencjalni klienci i najlepszą drogę dotarcia do nich
  • sprawdzony system sprzedaży AID,INC; który pozwala uporządkować i optymalizować procesy sprzedaży produktów i usług finansowych
  • GAP model pomagający zidentyfikować problemy i potrzeby oraz przeprowadzić Klienta od aktualnej do pożądanej sytuacji
  • Znaczenie wartości, etyki i przekonań, czyli SPÓJNOŚĆ dla przejrzystego procesu sprzedaży, umożliwiającego wyjaśnianie wszelkich wątpliwości i uwzględnianie potrzeb klienta
    Zgłoś swój udział w spotkaniu online, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.