Produkty i usługi finansowe są niezbędne każdemu człowiekowi czy biznesowi. Jednak rynek ten jest dla konsumentów czy biznesów skomplikowany i trudny. Wielostronicowe umowy, skomplikowane wyliczenia i szybko zmieniające się, coraz bardziej złożone produkty powodują, że klienci instytucji finansowych oczekują od ich przedstawicieli uczciwej i odpowiedzialnej sprzedaży. Niezależnie czy sprzedajesz produkty i usługi finansowe skierowane do klienta indywidualnego czy biznesowego, już teraz dowiedz się, jak wykorzystać dźwignię spójności w sprzedaży w branży finansowej do osiągania ponadprzeciętnych wyników.
Weź udział w webinarium „Efektywna sprzedaż w branży finansowej. Jak wykorzystać potencjał spójności w sprzedaży w bankowości i usługach finansowych”, a już 20 sierpnia 2020 r. poznasz:
- wpływ sposobu myślenia zorientowanego na klienta na pozytywne wyników sprzedaży
- sposoby budowania zaufania i relacji, aby klienci mogli swobodnie dzielić się wrażliwymi informacjami finansowymi
- metody zadawania pytań w celu rozpoczęcia dialogu na temat celów finansowych i tolerancji ryzyka
- model spójności sprzedaży, opisujący 5 wymiarów, które muszą być ze sobą zgodne, aby odnosić sukcesy w sprzedaży w branży finansowej,
- 4 Style Zachowań opisujące sposoby, w jaki komunikują się Twoi potencjalni klienci i najlepszą drogę dotarcia do nich
- sprawdzony system sprzedaży AID,INC; który pozwala uporządkować i optymalizować procesy sprzedaży produktów i usług finansowych
- GAP model pomagający zidentyfikować problemy i potrzeby oraz przeprowadzić Klienta od aktualnej do pożądanej sytuacji
- Znaczenie wartości, etyki i przekonań, czyli SPÓJNOŚĆ dla przejrzystego procesu sprzedaży, umożliwiającego wyjaśnianie wszelkich wątpliwości i uwzględnianie potrzeb klienta
Zgłoś swój udział w spotkaniu online, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.