Zgłoś swój udział

2021-05-23

09:00-17:00

Online

Dochodowy salon w pandemii
Branża Beauty
Zgłoś swój udział
Kalendarz wydarzeń

Branża Beauty

Dochodowy salon w pandemii


Szkolenie może podlegać dofinansowaniu z Unii Europejskiej aż do 80%. Sprawdź czy kwalifikujesz się do programu dofinansowań tutaj

 

Już 23 maja zapraszamy na szkolenie online dedykowane właścicielom i pracownikom salonów fryzjerskich/ kosmetycznych, którego celem jest podniesienie efektywności salonów.

Szkolenie prowadzone będzie w formule online, a w nim odpowiemy na pytania:

  1. Jak dostosować swój biznes do ciągłych zmian?
  2. Co zrobić aby klienci zostawali i kupowali zarówno produkty jak i usługi?
  3. Jak wykorzystać w pełni możliwości zarobkowe pomimo utrudnień?

Szkolenie poprowadzi Aleksandra Rożycka – stylistka fryzur z wieloletnim doświadczeniem oraz edukatorka dla branży fryzjerskiej (Goldwell). Kreatywne pomysły realizuje w swoim warszawskim salonie Aleksandra Różycka Hair. Jest wielokrotnym zwycięzcą krajowego etapu konkursu Goldwell Color Zoom. Prowadząc szkolenia dla fryzjerów, dostrzegła, iż sprzedaż produktów czy dodatkowych usług stanowi wielkie wyzwanie dla pracowników salonów. Opór ten oraz brak gotowych narzędzi sprzedażowych powoduje, że salony nie wykorzystują w pełni możliwości zarobkowych. Po jej szkoleniach to się zmienia!

 

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji sprzedażowych, cross-sellingu i up-sellingu w salonach branży beauty. Likwidacja oporu wobec zachowań sprzedażowych, wyposażenie w narzędzia komunikacyjne służące sprzedaży produktów, oraz kolejnych usług na każdym etapie podróży klienta przez salon. Umiejętność rozpoznawania typu klienta i odpowiedniego dopasowania obsługi do jego potrzeb.

Po warsztacie będziesz umiał:

  • Dopasować się do klienta
  • Czerpać korzyści ze sprzedaży kosmetyków, usług, siebie (nauczysz się profesjonalnej komunikacji werbalnej, niewerbalnej)
  • Rozpoznawać indywidualne potrzeby klienta
  • Z łatwością budować długoterminowe relacje z klientami
  • Radzić sobie z trudną komunikacją opartą o psychologiczne aspekty kontaktu z drugim człowiekiem

Zrozumiesz:

  • Czym jest podróż klienta przez salon i dlaczego jest to kluczem do sukcesu w sprzedaży?
  • Czym jest sprzedaż i jej nowe spojrzenie oraz jej interpretacja?
  • Jak świadomie komunikować się z ludźmi w nowych czasach?
  • To że wszyscy jesteśmy sprzedawcami – polubisz i zaakceptujesz siebie jako sprzedawcę
  • Narzędzia, które otrzymasz spowodują ze każdy klient zostanie zrozumiany oraz ze jego potrzeby będą spełnione bez względu jakim stylem społecznym jest.