North Food Polska S.A.

Dorota Szczerbicka - szkolenia Inspire

Najlepszą rekomendacją dla INSPIRE jest ocena uczestników szkolenia 5 + w skali na 5, a ten "+" to ogromny apetyt mojego zespołu na więcej…
… w mojej ocenie stwierdzenie "szkolenia" w odniesieniu do programów INSPIRE jest bardzo błahym określeniem. Dla mnie i mojego zespołu trenerzy INSPIRE są partnerami cechującymi się pasją, wiedzą i ogromnym doświadczeniem, które pozwoliło stworzyć program rozwoju dla całego zespołu marketingu. Poprzez indywidualne rozmowy, INSPIRE przygotowało program szyty na miarę, dostosowując go do indywidualnych potrzeb poszczególnych uczestników. Wydawało się to trudne, ale w praktyce w trakcie dni szkoleniowych trener INSPIRE doskonale odnosił się w swoim programie do specyfiki firmy, potrzeb działu i jego członków. Bogatsi o wiedzę rozwijamy kulturę pracy projektowej, lepiej współpracujemy w grupie dostosowując nasze działania do różnych stylów społecznych uczestników zespołu, jak również skuteczniej się komunikujemy z użyciem zasad komunikacji messaging’owej.Dorota Szczerbicka, marketing director
North Food Polska S.A.

Costa Coffee Polska (dawniej CHI Polska)

klienci Inspire

Firma INSPIRE dostarczyła innowacyjnych rozwiązań w obszarze rozwoju przywództwa na czasy kryzysu, w pełni dopasowanych do specyficznej sytuacji zmiany, w jakiej znalazła się nasza firma. Akademia przeznaczona dla kierowników regionalnych przełożyła się na wzrost energii w codziennym działaniu zarówno uczestników, jak i pracowników podległych im kawiarni Costa oraz CoffeeheavenIwona Szakiewicz, HR Manager
CHI Polska

Tech Data Polska

Trener INSPIRE, jako praktyk biznesu, prowadzi warsztaty praktycznie, weryfikując teorie i dopasowując do naszych potrzeb. Najwyższa kadra menedżerska bez wahania czerpie z metod wypracowanych na warsztatach „Performance Management” Izabela Binert, HR Manager
Tech Data Polska

Fiat Bank Polska S.A.

klienci Inspire

Na pytanie, które zadawałam po warsztatach dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej: „Jak było?" najczęściej słyszałam odpowiedź: „Inspirująco". Myślę, że tajemnicą takiego wpływu na uczestników jest fakt, że trener, skupiając się na osiąganiu jak najlepszych rezultatów, skoncentrowany był zawsze na ludziach. Każdy uczestnik szkolenia czuł, że warsztat jest właśnie dla niegoLuiza Lewandowska, HR Director
Fiat Bank Polska S.A.

SMC Industrial Automation Polska Sp. z o.o.

Uczestnicy chętnie wykorzystują zdobytą na szkoleniu wiedzę w swojej pracy, a skuteczność windykacji należności znacznie wzrosła. Ponadto poznane techniki zainspirowały pracowników do wykorzystania niektórych metod w innych obszarach ich działalnościJolanta Lipska, General Manager,
SMC Industrial Automation Polska Sp. z o.o.

LDS Łazewski Depo i Wspólnicy

Jakiś czas temu miałam przyjemność poznać Panią podczas szkolenia dla LDS. Ostatnio zauważyłam Pani artykuły w „Twoim Stylu” i chciałam tylko przekazać, iż czytam je z ogromną przyjemnością, a wskazówki, które Pani tam zamieszcza i Pani pozytywny tok myślenia zawsze korzystnie na mnie wpływająList Pani Beaty Wardeckiej
LDS Łazewski Depo i Wspólnicy

PCC Rokita na Białorusi

W pewnym momencie mojej kariery nadszedł czas, gdy poczułem, że chcę coś zmienić, iść dalej, rozwijać się. Nie wiedziałem jednak dokąd iść, co robić. Zdecydowałem się na coaching z p. Mirellą. Dzięki mocnym pytaniom, prostym, ale otwierającym na odpowiedzi, do których wcześniej nie miałem dostępu, w ciągu pół roku dokonałem wielkich zmian. Coaching doprowadził mnie na stanowisko, które obecnie zajmujęIgor Kronau, Dyrektor ds. Rozwoju,
Członek Zarządu jednego z przedsiębiorstw
PCC Rokita na Białorusi