Zgłoś swój udział

2020-10-23

14:00-16:00

Wydarzenie online

Webinarium Integrity Selling z Martą Kustosz
„Efektywna sprzedaż w branży hotelarskiej. Jak wykorzystać potencjał spójności w sprzedaży w hotelarstwie”
Branża Hotelarska
Zgłoś swój udział
Kalendarz wydarzeń

Branża Hotelarska

Webinarium Integrity Selling z Martą Kustosz

„Efektywna sprzedaż w branży hotelarskiej. Jak wykorzystać potencjał spójności w sprzedaży w hotelarstwie”


Już 23 września zapraszamy na kolejny webinar w cyklu Integrity Sollutions prowadzony przez Martę Kustosz.
Wzrastający poziom konkurencji na rynku hotelarskim sprawia, że coraz większa liczba właścicieli i dyrektorów hoteli przekonuje się, że nie tylko jakość oferty wpływa na wyniki sprzedaży, ale przede wszystkim działania sprzedażowe i obsługi klienta ich pracowników. To, na ile są oni zdolni budować pozytywne relacje, sposób w jaki prowadzą rozmowę, ich otwartość na to co mówi klient i umiejętność dostrzegania potencjału określa przyszłość hotelu.
W wielu hotelach sprzedaż opiera się przede wszystkim na obsłudze zapytań ofertowych. Jednak, niezależnie, czy klienci odwiedzają hotel w celach rekreacyjnych, podróżniczych czy w interesach, należy pamiętać, że na wyniki sprzedażowe, oprócz pobytu, mają wpływ także oferty restauracji, barów, sklepów hotelowych, SPA itd.
Weź udział w webinarium „Efektywna sprzedaż w branży hotelarskiej. Jak wykorzystać potencjał spójności w sprzedaży w hotelarstwie”, a już 6 sierpnia 2020 r. poznasz:
  • model spójności sprzedaży, opisujący 5 wymiarów, które muszą być ze sobą zgodne, aby odnosić sukcesy w sprzedaży w hotelarstwie,
  • 4 Style Zachowań opisujące sposoby, w jaki komunikują się Twoi potencjalni klienci i najlepszą drogę dotarcia do nich
  • jak budować długotrwałe relacje i lojalności klientów oraz tworzyć zindywidualizowaną ofertę w oparciu o badanie oczekiwań i możliwości finansowych klienta
  • sprawdzony system sprzedaży AID,INC; który pozwala uporządkować i optymalizować procesy sprzedaży usług hotelarskich
  • GAP model pomagający zidentyfikować problemy i potrzeby oraz przeprowadzić Klienta od aktualnej do pożądanej sytuacji
  • jak zmienić przekonania i nastawienie i nauczyć pracowników innego spojrzenia na swoją pracę i na to, czym jest sprzedaż i co ona znaczy w ich zawodzie
    Zgłoś swój udział w spotkaniu online, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.