inspirujemy w osiąganiu rezultatów

szkolenia | coaching | doradztwo hr

Zobacz więcej

Szkolenie Zarządzanie czasem

Nowa jakość zarządzania zadaniami i sobą w czasie

Zobacz więcej

Szkolenie Lider Transformacyjny

Nowatorska koncepcja zarządzania w czasach ciągłych zmian

Zobacz więcej

Szkolenie Innowacyjność

Skuteczne budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku

Zobacz więcej

Co robimy...Inspirując, pomagamy osiągać rezultaty...

Szkolenie Innowacyjność i Kreatywność w biznesie

Problemy nie mogą być rozwiązane bez wychodzenia z ram, w obrębie których powstały.Albert Einstein

 

 

 

szkolenie innowacyjnosc w biznesie i szkolenie kreatywność w biznesie

W dzisiejszych czasach firmy wykazują większe zainteresowanie powszechnymi rozwiązaniami, niż oryginalnymi rozwiązaniami.
Czy jest więc coś dziwnego w tym, że produkty i usługi, firmy i organizacje tracą rozpoznawalność i autentyczność, zaczynają się do siebie coraz bardziej upodabniać?

Warsztat innowacyjności i kreatywności dla firm

szkolenie gwarancja terminów  szkolenie inspire rozwój osobisty   szkolenie inspire warsztat  

Proponowany przez nas warsztat Innowacyjność w biznesie dostarcza zestawu praktycznych narzędzi wyzwalania innowacyjności i kreatywności, wyjaśnia na czym polega kreatywność i jak ją pobudzać oraz pokazuje jak skutecznie stworzyć kulturę innowacyjności, która pozwoli nie tylko przetrwać kryzys, ale również zbudować przewagę konkurencyjną firmy.

Innowacyjność w biznesie, kreatywność w biznesie

 

PROFIL UCZESTNIKÓW
  • Kadra kierownicza

  • Kadra menedżerska (team liderzy)

  • Pracownicy biurowi wykonujący pracę o zróżnicowanych priorytetach

  • Pracownicy sił sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

  • Pracownicy obejmujący stanowiska specjalistów i ekspertów


 
W PROGRAMIE WARSZTATU INNOWACYJNOŚĆ i KREATYWNOŚĆ W 6 KROKACH

prawa innowacyjności, zasady kreatywności, model sun

 

 DZIĘKI TEMU NOWATORSKIEMU SZKOLENIU:

- poznasz jak uruchomić kreatywność w firmie i wyzwalać kreatywności w zespole;

- nauczysz się zarządzać kreatywnością i innowacyjnością swoją i zespołów;

- zrozumiesz jak zdobyć przewagę konkurencyjną swojej firmy;

- nauczysz się jak uruchomić innowacyjność twojej organizacji by zdobyć przewagę rynkową;

- nauczysz się jak wykorzystywać potencjał kreatywności ludzi i innowacyjności zespołów i firm.

 


 
WYBRANE OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

~ Wiedza podana w sposób przystępny i wciągający

~ Przydatne, rozwijające, pobudzające

~ To chyba najlepsze szkolenie dla działu jakie można było zrobić!

~ To szkolenie porusza myśli!

~ Super narzędzia dla kierowników działów gdy trzeba uruchomić kreatywne myślenie!

~ Szkolenie pokazało dużo narzędzi, które moglibyśmy praktycznie zastosować i wykorzystywać w przyszłości

~ Bardzo ciekawie i angażująco przeprowadzone szkolenie

~ Przygotowane na 110%, Profesjonalne

~ Trener skoncentrowany na uczestnikach (osobno i razem), przystosowuje się na bieżąco do wymagań, poziomu grupy


 
SZCZEGÓŁY SZKOLENIA INNOWACYJNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Liczebność grupy: max do 10 osób

Miejsce szkolenia: Warszawa

Podczas szkolenia uczestnicy mają zapewnione nielimitowane przerwy kawowe oraz lunch

Gwarantujemy utrzymanie terminów szkoleń otwartych "Innowacyjność i kreatywność w biznesie"

System rabatowy:

10% zniżki za dokonanie płatności za otwarte szkolenie Innowacyjność i kreatywność w biznesie co najmniej 30 dni przed terminem jego rozpoczęcia

Zgłoszenia z jednej firmy lub z polecenia:

   - Zgłoszenia dwóch osób – 1350 zł  (od osoby)

   - Zgłoszenia trzech osób – 1200 zł (od osoby)

* Istnieje możliwość negocjacji cen przy zgłoszeniu większej ilości osób

Zgłoś się do nas!

Sprzedaż wg. metodologii Steva Jobsa

W fabryce wytwarzamy kosmetyki, w sklepie sprzedajemy marzenia.Charles Revson Prezes firmy Revlon
 

Okazuje się, że tradycyjny przekaz informacji "przytłacza" odbiorców, koncentruje się raczej na twardych danych niż na człowieku. W dobie kryzysu, produkty i usługi "sprzedawane" w tradycyjny sposób odnoszą fiasko.

Czy wiesz, że:

  • Każdego dnia wchłaniamy ok. 100500 słów, co odpowiada 34 GB informacji (wzrost o ponad 350 % od 1980r.)
  • Jeśli ktoś chciałaby poświęcić na przejrzenie każdej ze stron internetowych minutę, musiałby żyć 300 tysięcy lat.
  • W każdym wydaniu "New York Timesa" zawarte jest więcej informacji, niż przeciętny mieszkaniec siedemnastowiecznej Anglii był w stanie zgromadzić w ciągu całego życia.
  • Każdy z mieszkańców planety wyprodukuje do końca 2020 roku średnio 5 tetraoktetów danych cyfrowych (zdjęć,nagrań video, e-maili, SMSów, MMSów itp.)
  • Serwis "Atlantico" alarmuje: w jednym tylko 2010 roku napisano tyle, ile od początku świata do 2003 roku.


A gdyby tak zainspirować klientów w inny niż dotychczas sposób? Zamiast prezentować suche dane, wykresy, statystyki skonstruować narracje charakterystyczne wyłącznie dla danego produktu i danej organizacji?

Sprzedaż narracyjna szkolenie inspire

Dlaczego narracja?

  • Pozwala na dostosowanie przekazu do szerszej grupy odbiorców.
  • Pozwala by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem i poczuli, że są częścią danej organizacji.
  • Pozwala na inne niż do tej pory, indywidualne podejście do klientów.
  • Buduje wspólny kod dla wszystkich odbiorców danych produktów i usług.
  • Przekracza granice utylitaryzmu i konsumpcjonizmu, wzbogacając je o podejście podmiotowe.
 
Sprzedaż narracyjna szkolenie inspire Ulotka do pobrania w formacie PDF - [ pobierz ]

Eksperciinspire team

Mirella Piwiszkis - Sawoniaka

Mirella Piwiszkis

Ekspert INSPIRE
Bożena Janowska

Bożena Janowska

Ekspert INSPIRE
Wiktor Sawoniaka

Wiktor Sawoniaka

Ekspert INSPIRE
Bożena Andrzejak

Bożena Andrzejak

Ekspert INSPIRE

Zobacz więcej

 Costa Coffee Polska - zaufali Inspire

Firma INSPIRE dostarczyła innowacyjnych rozwiązań w obszarze rozwoju przywództwa na czasy kryzysu, w pełni dopasowanych do specyficznej sytuacji zmiany, w jakiej znalazła się nasza firma. Akademia przeznaczona dla kierowników regionalnych przełożyła się na wzrost energii w codziennym działaniu zarówno uczestników, jak i pracowników podległych im kawiarni Costa oraz CoffeheavenIwona Szakiewicz, HR Manager Costa Coffee Polska

Luiza lewandowska - HR Director Fiat Bank Polska S.A.

Na pytanie, które zadawałam po warsztatach dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej: „Jak było?” najczęściej słyszałam odpowiedź: „Inspirująco”. Myślę, że tajemnicą takiego wpływu na uczestników jest fakt, że trener, skupiając się na osiąganiu jak najlepszych rezultatów, skoncentrowany był zawsze na ludziach. Każdy uczestnik szkolenia czuł, że warsztat jest właśnie dla niegoLuiza Lewandowska, HR Director Fiat Bank Polska S.A.

Zapraszamy do współpracy